האם אני מכור??
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך יותר ממחשב אחד בבית?
כהה יששש אחד,למה צריך יותר?
כן יש לי 4..לפטופים ונייחים!!
כן ,,ולא ,אני אצל השכן :P
יש לי אבל הוא נתקע..ע..ע לי..י..י
2
יודע מזה איפד?
לא? יש דבר כזה בכלל??
כההה יאוו קקראתי על זה אתמול ופירסמתי בבלוג...
נראה לי שזה מכשיר כזה כמו פלאפון ,לא?
כן אני יודע שמעתי על זה בחדשות!
3
חושב שאתה מכור?
לא אני לא מכור
כן ניראה לי
אני סבבה
לאא, לא ניראה לי!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי