העם אתה חולה שוקולד??????????!!!!!!!!!!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה קורה שאתה אוכל כריך שוקולד?
אני פעם בשבוע אוכל ושי לי לכלוכים בשניים!
בביס הראשון כל הפרצוף שלי שוקולד!
אני לא אוכל את זה... גועל!
עם אני אוכל זה שאמא שלי מתבלבלת עם הכריכים שלי ושל אחים שלי... ולא קורה הרבה...
2
כמה קוביות שוקולד אתה אוכל ביום???!!!
פעם בשבוע....
עם אתה חולה על זה תאכל! אני רוצה גזר...
תאכל אחד ותחנק!!!!!!!!
כמה שצריך! עד שזה מעלה לי חיוך על הפנים!
3
מה יותר טעים שוקולד לבן או חלב!
לבן....
אני סתם מעדיף חלב...
איכס.... פשוט תאכל
תקשיב שמים גם מזה וגם מהשני, מערבבים יחד! ווואלה! סלט שוקולד!
4
מה אתה מרגיש שאתה אוכל שוקולד?????????!!!!!!!!!
אני לא אוכל הרבה אני מרגיש רוב הפעמים שמתוק מדי...
רגיל אכלתי שוקולד היה אצלי בפה חצי דקה חזרתי למחשב וזהו....!
אהבה! את הרצון לחיות! את הקסם החירות! מישהו שמכיר ויודע מה אני באמת אוהב!
זה כואב לי בגרון... שורף לי את הנשמה ! ולא רק זה! זה משמין אותי!!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי