העם אתה חולה שוקולד??????????!!!!!!!!!!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה קורה שאתה אוכל כריך שוקולד?
אני לא אוכל את זה... גועל!
עם אני אוכל זה שאמא שלי מתבלבלת עם הכריכים שלי ושל אחים שלי... ולא קורה הרבה...
אני פעם בשבוע אוכל ושי לי לכלוכים בשניים!
בביס הראשון כל הפרצוף שלי שוקולד!
2
כמה קוביות שוקולד אתה אוכל ביום???!!!
עם אתה חולה על זה תאכל! אני רוצה גזר...
כמה שצריך! עד שזה מעלה לי חיוך על הפנים!
פעם בשבוע....
תאכל אחד ותחנק!!!!!!!!
3
מה יותר טעים שוקולד לבן או חלב!
תקשיב שמים גם מזה וגם מהשני, מערבבים יחד! ווואלה! סלט שוקולד!
אני סתם מעדיף חלב...
לבן....
איכס.... פשוט תאכל
4
מה אתה מרגיש שאתה אוכל שוקולד?????????!!!!!!!!!
זה כואב לי בגרון... שורף לי את הנשמה ! ולא רק זה! זה משמין אותי!!!!
רגיל אכלתי שוקולד היה אצלי בפה חצי דקה חזרתי למחשב וזהו....!
אהבה! את הרצון לחיות! את הקסם החירות! מישהו שמכיר ויודע מה אני באמת אוהב!
אני לא אוכל הרבה אני מרגיש רוב הפעמים שמתוק מדי...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי