מי אתה מהשבעיה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
לאן באלך לצאת?
עם הלירונים
יש לי מחר סינית
לעפולה
השתגעת יש בגרות עוד חודשיים
בר ואז ליוני
להישאר בבית
בר
2
מה תעדיפי לאכול?
פיצה
שוקו
גבינה
אני אקיא מזה
פסטה
משהו סותם עורקים
סושי
3
לאן באלך לטוס?
לקריביים
לזנזיבר
למקום עם ים
לא יודעת..
ליפן
לסין
לספרד
4
מה מתאים לך לומר?
למי בא לצאת
אוףף קיבלתי רק 98
אומיגאד קוריאנים
אה כן עברתי דירה לא ידעתם?
איכס דם
דיגמנתי לשילב
ג׳ו ג׳ונאס עדיין חתיך
5
איך האינסטגרם שלך?
אין לי אינסטגרם
מעלה תמונות ופעילה
מעלה תמונה פעם במלא זמן
מעלה תמונות ישנות ממש
אחרים מעלים לי תמונות ואני בעיקר רואה ממים
מעלה תמונות מידיי פעם
מעלה תמונה במיליון שנה
6
איך היה השאלון
ביי
ביי
ביי
ביי
ביי
ביי
ביי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי