אם היו אומרים לך שיש אוכל היית הולך לקחת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היית רואה את הדבר הכי מגרה שיש אצל חבר שלך היית מבקש?
מי לא ירצה
קודם צריך לדעת עד כמה זה מגרה
רק אם המארח שואל אותי
אני יבקש ישר
אני יקח הכל בחזירות
אם זה ממש מגרה כן
2
אם מישהו היה שואל אותך אם אתה רוצה לאכול מה היית אומר?
אם זה משהו מתוק הייתי לוקח
אם זה יראה טעים ניקח
אני ישאל אותו אם אפשר עוד
אני יקח עוד טעימה קטנה
אם מישהו לא לוקח הוא פרייאר
אם היו שואלים אותי אם להכין לי משהו הייתי אומר שכן אני ישמח
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי