האם אתה אוהב לימודים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היו מאריכים את החופש, מה היית עושה?
הייתי שמח כאילו אין מחר!!!
לא אכפת לי, אני אנצל את החופש
עדיף לימודים, שונא חופש!
2
חברים שלך הם:
שונאים לימודים, אוהבים חופש
אוהבים לימודים שונאים חופש
אוהבים מקצועות מסוימים אבל יותר מעדיפי חופש
3
מה אתה עושה בחופש?
לומד
אני אלך לים, לבריכה, אוכל גלידה ואעשה חיים!!
אהיה במחשב, אשן עד מאוחר, בסטלבט
4
מה תעשה אחרי השאלון?
סתם אשאר במחשב
אשאר ללמוד למחר בבוקר שאהיה מוכן!
אחשוב שאם אהיה שר החינוך, אעריך את החופש
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי