איפה אתה תיהיה בגן עדן או בגיהנום?! חדש
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה אתה הכי מתחבר?
אני מלאך......ככה אני חושב
לפי דעתי אני טוב וזה מספיק בשבילי
אני אוהב להתעלל באנשים אבל זה לא רק אני..
אני זה אני (:
2
מה את הכי שונא?!
את העולם ואת עצמי אבל בעיקר את העולם
אן לי משהוא ספציפי
אהההההההה
שונא תערבים האלא): הכל טוב
3
מה אתה הכי אוהב?!
תערבים מה את מצפה ממני אהה
אהההההה עדיין לא החלטתי..
אתתת אממממ.. הכל?
יש דברים שאני שונא אבל יש דברים שאני אוהב...
4
מה את?!
אני (:
מה אתה חושב
רשע על מה אתם מצפים ממני<(
מה שאני אוהב מלאך חחח
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי