איפה אתה תיהיה בגן עדן או בגיהנום?! חדש
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה אתה הכי מתחבר?
לפי דעתי אני טוב וזה מספיק בשבילי
אני אוהב להתעלל באנשים אבל זה לא רק אני..
אני מלאך......ככה אני חושב
אני זה אני (:
2
מה את הכי שונא?!
שונא תערבים האלא): הכל טוב
את העולם ואת עצמי אבל בעיקר את העולם
אהההההההה
אן לי משהוא ספציפי
3
מה אתה הכי אוהב?!
יש דברים שאני שונא אבל יש דברים שאני אוהב...
אהההההה עדיין לא החלטתי..
תערבים מה את מצפה ממני אהה
אתתת אממממ.. הכל?
4
מה את?!
רשע על מה אתם מצפים ממני<(
מה שאני אוהב מלאך חחח
אני (:
מה אתה חושב
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי