איך היה מפגש הארי פוטר של ליה וירדן? (רק לילדי הדמוקרטי! שאלון פרטי!)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אהבתם את המצגת?
היה סביר...
היה בסדר, עדיף שיפור
היה מהממם! היה ממש טוב!
ממש ממש לא!
2
אהבתם את הטריוויה?
ממש לא! מה זה הרעיון הזה בכלל?!
היה פשוט מ ו ש ל ם !
היה בסדר, אבל עדין צריך שיפור!
היה סביר......
3
האם אהבתם את הדרך שבא חילקנו אזהרות?
היה סביר....
הלך טוב והיה לגמרי בסדר!
ממש לא! זה היה ממש לא הוגן!!
היה טוב, אבל עדין היה קצת לא טוב...
4
אהבתם את הנושא?
הארי פוטר? זה ממש ממש ממש גרוע!!
הארי פוטר!!! איזה רעיון גאוני למפגש!
היה בסדר גמור
היה סביר.........
5
אהבתם את המשחק למי שלא רצה להיות במפגש?
היה ממש טוב!
ממש לא! מה זה המשחקים האלו?!
היה סביר... על סף גרוע...
היה בסדר... חייבים שיפור...
6
אהבתם באופן כללי?
ממש ממש ממש כן!!!!!!!!!
ממש ממש ממש לא!!!!!!!!!!
בערך....
כן אבל צריך שיפור
7
כמה הפרעות היו במפגש?
ממש כלום!!!!
בערך...
המון!!!
לא יודע/ת......
8
עכשיו תלחצו מה שאתם חושבים באמת...
היה בסדר... העדפתי מפגש אחר..
היה פשוט מ ו ש ל ם !!!!!!
היה גרוע! רציתי ממש לברוח מהמפגש!
היה בסדר, צריך שיפור!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי