במה תעבדי שתגדלי?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
בפעם הראשונה שעבדת על מישהו מה אמרו לך, ומה עשית אחר כך???
רבו איתי וצעקו אלי, אז אני צעקתי אליהם בחזרה עד שאני לבסוף ניצחתי
לא עבדתי על מישהו אני רק מציירת אותו לא משהו אחר
אף פעם לא עבדתי על מישהו, תמיד אני רק ישנה.
אמרו לי שאני ממש טובה בלשחק, ואחר כך כולנו צחקנו
2
מתי בכית בפעם הראשונה?
שהפסדתי, אבל מאז אני רק מנצחת
שהרסתי את אחד הציורים היפים שלי ביותר
לא ממש בכיתי....שיחקתי את עצמי בוכה, זה היה ממש נראה אמיתי!
אני יותר מידי עייפה בשביל לבכות:(
3
מתי בפעם הראשונה מחאו לך כפיים?
שהראתי לחברים את הציור שלי הראשון!
אף פעם לא מחאו לי כפיים!:(
שניצחתי בוויכוח אם המורה, אגב המורה הזאת בגללי עכשיו בבית משוגעים!
אחרי ששחקתי בהצגת בית הספר, כולם אהבו אותי וזרקו אליי פרחים!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי