האם אתה כנה עם עצמך???
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עשית נוד בסביבת חברים והם התחילו לחשוד מה תעשה?
תכחיש הכל ותאשים מישהו אחר
תודה באשמה מול כולם
תברחחח!
תודה בלב (ככה עדיפפ)
2
עשית מעשה...די "שובב" וגילו אותך איך תתנהג
תודה שאשמה ותתנצל
תגיד את השמות של חברים שלך
תתחמק ותברח
תודה
3
כשאתה עושה משו לא בסדר איך אתה מרגיש עם עצמך אחר כך
אני מתחרט אבל יהיה פסדר
יואו מי ישמע מה קרה??!!
נורא!! מלא רגשות אשם וצורך דחופפפ להיתוודות!
אני נזכר ומעלה חיוך!
4
גנבת חטיף מהמטבח (חטיפ אסור)ובידיוק אמא שלך ירדה למטה מה תגיד לה?
אני מצתער מאוד לא יקרה שוב אני מחזיר הכל
לא לקחתי רק השאלתי אני עומד להחזיר את זה בקרוב..
נו אמא בחייך כולה חטיפ!!
סורי..אפשר ת'חטיףף?
5
מה המשפט המועדף עלייך?
מי שכמה עם עצמו הוא בן אדם טוב
מה הקטע?
אני המלך של העולם
מי שאוכל נהנה
6
איך אתה מגדיר את עצמך?
אני שטןןןןןן!
כאדם טוב וכנה ממש מלאך מהלך!
אני פסדר
אני מגדיר את עצמי כעצמי!
7
מה דרך החיים שאתה חושב שהיא הכי נכונה
אחווה ושיטוף
אוכל וטלוויזיה
חברים ובילויים
רוע ומזימות שטניות!!
8
איך אתה מתאר את עצמך?
אני לא אומר ת'אמת ever
אני אומר את האמת לעצמי אבל אם זה ייפגע בי (כלומר באינטרסים שלי)אני שותק!
אם אני יגיד ת'אמת מה ייצא לי מזה?
אומר הכל בפנים אפילו אם האמת לא יפה ונעימה
9
יש עוגה ולקחת ביס...מה תגיד לעצמך
אוי למה טעמתי זה אסור כדי שאני אתוודה
היה טעים!
וואו וואו חברה בואו לא נגזים אני לא טעמתי אני בדקתי וגם לא!
אני יעלה עכשיו במשקל??
10
עלית במשקל אתה מסתכל במראה ומה אתה עושה?
טוב זה יעבור
לא עליתי בכלל על מה אתם מדברים?? אני מקלוןן!
לא ממש עליתי
זה היה בגלל כל מה שאכלתי
11
אתה הטיפוס ה??
הטיפוס הפסדרר
המגניב והמקובל (ובלי לרמות)
חננה עם בעיות המצפון
הקוול..
12
איך היה השאלון?
יפההה
לא וואו
נחמד ומה יוצא לי מזה?
גרוע
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי