האם יש לכן חבר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתן עושות בזמן החופשי שלכן?
יושבת במיטה ובוכה על זה שאין לי חבר
מסתובבת עם חבר שלי!
עם חברות
2
מה את הולכת לעשות בסילבסטר?
הולכת עם הבויפרנד לסרט/מסעדה.
מסתובבת עם המשפחה
יושבת במיטה ובוכה על זה שאין לי חבר (ראו שאלה 1)
3
כשמישהו שאת מחבבת מביא לך מתנה,איך את מגיבה?
קופצת עליו בחיבוקים ונשיקות
מחייכת ואומרת תודה
צורחת מבושה ובורחת לכיוון השני
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי