האם אתם חושבים כמוני על גאליס עונה 6?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
עונה 6 זאת העונה הכי טובה?
ברור
לא ממש לא
2
כל עונה זה משתפר
כןן אבל לא יהיה משהו יותר טוב מעונה 6
לא
3
ליעם ויולי יחזרו?
איכס לא
ברוררר
4
מי נראה לכם המיועד האמיתי דני או יונתן?
דני
יונתן
5
גאליס הסדרה הכי טובה ומושלמתת?
בערך
כןן
6
עונה 6...
גרועה שונאת את זהההההההה
מושלמתתת ממליצה על חםםםם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי