באיזה כיתה את/ה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך הרבה חברים וחברות?
זכות השתיקה מותרת
כן יש לי כצת
אולי.טוב כן.
כן כן אבל מה זה קשה
מה סה חברים וחברות?
חעחעעעעע אנחנו דורסים אנשים
ננה בננה
כן ברור הרבבהההה.
כע.
נע.
מי צריך חברים?
בחחחח חלב יש לי מלא תאכלי **
2
כמה זה 1X2
דג
2
0
חלב
1
2
ביצה
2
2 נראלי
לא יודע
2 כאילו ברצינות?-,-
2
3
באיזה כיתה מתחילים ללמוד שברים?
ד-ה
?
לאזוכר
נוסטלגיה
?????????
פחע חלב
ה-ד
לא הבנתי
ה
????????
ה-ד בערך
ג בערך?
4
איזה מקצוע את/ה הכי אוהב/ת?
ספורטטט
וודפאק
חחחח
אנגלית
ביולוגיה
מתמטיקה
מדעים
שפה
מתמתיקה חיחי
כימיה
גאוגרפיה
ספורט
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי