באיזה כיתה את/ה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לך הרבה חברים וחברות?
כן כן אבל מה זה קשה
כן ברור הרבבהההה.
זכות השתיקה מותרת
נע.
מי צריך חברים?
חעחעעעעע אנחנו דורסים אנשים
כן יש לי כצת
בחחחח חלב יש לי מלא תאכלי **
ננה בננה
מה סה חברים וחברות?
כע.
אולי.טוב כן.
2
כמה זה 1X2
2 נראלי
2 כאילו ברצינות?-,-
2
חלב
דג
ביצה
2
2
לא יודע
1
2
0
3
באיזה כיתה מתחילים ללמוד שברים?
????????
ה-ד בערך
ה-ד
לא הבנתי
נוסטלגיה
?
ג בערך?
ד-ה
ה
פחע חלב
לאזוכר
?????????
4
איזה מקצוע את/ה הכי אוהב/ת?
אנגלית
וודפאק
מתמתיקה חיחי
גאוגרפיה
שפה
חחחח
מתמטיקה
כימיה
מדעים
ספורט
ביולוגיה
ספורטטט
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי