פעם היית חבר/ה של מישהו?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
פעם כשרצית חבר/ה מה אמרת לו או לה?
לא היה לי עם מי לדבר
"שלום מקסים/ה אני צריך חברים"
"שלום אני צריך/ה חברים את/ה יכולה?"
לא היה לי שום חבר! ולא רציתי שום חבר!
"אפשר שתהיה חבר/ה שלי?"
"אפשר להיות חבר/ה שלך?"
2
כמה חברים/חברות נפרדו ממך?
7/8/9
4/5/6
1/2/3
0
10
אף אחד לא נפרד ממני
3
את/ה ביישן/ית לדבר עם מישהו שאת/ה לא מכיר/ה?
כל כך ביישן/ית
כן ביישן/ית
לא יודע/ת
לא,אני רגיל/ה
לא זוכר/ת
ממש לא!
4
איך את/ה מרגיש/ה עם חברים?
מרגיש/ה לא טוב
טוב מאוד!/כיף!
לא טוב/גרוע
לא יודע/ת
אמ... לא זוכר/ת
מרגיש/ה טוב!
5
כמה חברים יש לך?
4/5/6
1/2/3
לא יודע/ת
הרבה חברים!
לא זוכר/ת
7/8/9
6
פעם היית בגשר משאלות של יפו?
אף פעם לא הייתי שמה
לא זוכר/ת
אני לא מכיר/ה
לא הייתי
כן
לפעמים
7
את/ה טוב/ה לדבר עם חברים?
בטח שלא
אממ...
ביישן/ית עם חברים
בטח שכן!
אני לא יודע/ת
נראה לך?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי