איזה צד אתם במלחמת הכוכבים 1-7?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה חרב אור הכי היית רוצה?
כחולה
ברור שאדום או כתום אבל שתהיה מגניבה
לא יודע נראה לי משהו כמו אדום
אף אחד מהם...
2
איזה דמות אהובה עליכם מבין ההבאות:
זה קל דארת' ווידר
פליטין
יודה או לוק סקיווקר
ברוררררר שאתה השליט העליון סנוק
3
אם מי מהדמויות תרצו לשבת לכוס קפה/שוקו?
קיילו רן טם טם טם!!!!!!!!!!
יודה איזה מגניב או אהה אהה?
אהה נראה לי הגנרל(דארת סידיוס)
אם כולם שבת שלום סחתין
4
איזה אנדרואיד(רובוט) אהוב עליכם מהסרטים
r2-d2
m8-p3 (הרובוט בצבע זהב)
ריי בשבילי היא כמו רובוט
חיילי סער
5
האם אתם שולטים בכוח?
לא נראה לי...
ברור
כן
בהתחלה לא אבל עכשיו כן
6
מה הגובה שלכם בערך?
1.70-1.80
1.90
2.30
1.70
7
באיזה שנה אנקאין סקיווקר נולד?
אין לי מושג מה שאני אדע
????????
bby32
aby3
8
מה אתם חושבים שיצא ?
הצד הטוב
הצד הנטרלי
מה שיצא אני מרוצה
הצד האפל
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי