איזו חיה אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מ אתה אוכל?
דגים..... את באמת רוצה שאני אפרט לך אכשיו!!
דגים זה טעים.. לא יודע מה את אוהבת...
אני אוהב חומוס...
אני בשריי
אני אוהב גם קאקי
חשוב מאוד אוכל בלי שוקולד ...אההה !! זה ענ לך על התשובה!!
מה שנותנים לי בדרך כלל.. חוץ מכרוב!!!
מה שאני רוצה!!!!!!!!!!!!
מה שבאלי
פירות וירקות זה מזין! פוושם קצת ממתקים....
אני אוהב שוקולד, ועוגות גבינה, ארטיק וסוכריות ותות גינה.... חחח
עוף של תרנגולת או סטייק זה טעים אם או פי קטשופ!! חח
עוף ונקניקות. וסטייק!!! אני מרגיש את הכוח בידיים...
מה שנותנים לי?
אני צימחונייי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי