איזה בית אתם מהארי פוטר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
יש לכם אפשרות להציל את דמבלדור, אבל היא כרוכה בסיכון עצמי ממשי. תצילו אותו?
לא, נראה לך?!
כן! הייתי עושה הכל בשביל דמבלדור! למי אכפת מהסיכון?!
כן, אבל הייתי מבקש עזרה מצוות המורים.
הייתי רוצה, אבל אני לא מסוגל..
2
הייתם פורצים לאחד ממועדוני הבתים כדי להשיג מידע חשוב בשבילכם?
לא, נשאל אותם. אין צורך לפרוץ.
כן, זה מידע חשוב!
לא! אסור לפגוע בפרטיות!
לא אכפת לנו לפרוץ לאפ'חד, רק תגידו.
3
מה דעתכם על הארגון אלרג"ה?
מה זאת אומרת, אם לא הם מי יעשה עבודות בית?!
לדעתנו, לא צריך בכלל להעביד גמדונים.
אני כן בעד להעסיק גמדונים, אבל עם חופשות ותשלום.
שחררו את הגמדונים! גם הם יצורים חיים!
4
מה התכונה המועדפת עליכם?
חוכמה וידע
אומץ ונחישות
טוב לב
חשיבות עצמית וביטחון
5
גיליתם שבביתכם יש הורקרוקס. אם תפוצצו אותו, יש מצב לקריסת העיר שלכם. תשמידו אותו?
לא, השתגעת?! זה אומר שיש מצב שאני אשרט!
אזעיק מומחים ופרופסורים וביחד איתם נבצע את המלאכה.
כן! מהי עיר אחת לעומת כל עולם הקוסמים?
לא! איני יכול להשמיד יצורים חיים!
6
למות או להצטרף אל וולדמורט?
למות! לחבור לוולדמורט?! מה?!
אני כבר עם וולדמורט, מה השאלה?
אני לא יודע.. שניהם נשמעים לי נורא..
למות, לעולם לא אוכל לפגוע באדם אחר!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי