האם אתם חברים טובים
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם חבר או חברה יעצבנו אותכם אתם:
תדברו אליהם לא יפה ותחכו שהם יתנצלו
תעזרו להם להבין שזאת הייתה אי הבנה
תדברו אליהם לא יפה ואז תתנצלו
2
אם אתם חברים טובים אתם:
לא תעזרו להם בכלל
תקנו להם מלאאאאא מתנות ותעזרו להם
תעזרו להם
3
כשיש להם יום הולדת אותם:
תקנו להם מלאאאא מתנות
לא תקנו מתנה ולא תבואו ליום בהולדת
תקנו להם מתנה אבל לא תבואו
4
אם חבר מבטיח לכם שאתם תבואו אליך אבל בסוף או לא יכול מה אתם תגידו?
אולי אני יבוא אליך עוד פעם
אני בחיים לא יבוא אליך שובבבב
לא נורא פעם אחרת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי