מה את הכי אוהבת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את הכי אוהבת לשחק?
לצאת לטיול עם כל המשפחה
תופסת,מחבואים וכ'ו
לשחק בכדור בחוץ ולחקור על הטבע
משחקי מיינקראפט ופלייסטיישן
2
אם מי את אוהבת לאכול?
אני אוהבת לאכול עם המשפחה
אוהבת עם חברים
אני אוהבת לאכול לבד
אני אוהבת לעשות פיקניק
3
איזה ממתקים את אוהבת?
לאכול ממתקים שחברים מביאים
לאכול ממתק עם המשפחה למשל: במבה,ביסלי וכ'ו
לאכול בטיול סוכרייה על מקל וחטיף שדודוה מביאה
לאכול בונבוניירה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי