מה את הכי אוהבת?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את הכי אוהבת לשחק?
לשחק בכדור בחוץ ולחקור על הטבע
לצאת לטיול עם כל המשפחה
תופסת,מחבואים וכ'ו
משחקי מיינקראפט ופלייסטיישן
2
אם מי את אוהבת לאכול?
אני אוהבת לאכול לבד
אוהבת עם חברים
אני אוהבת לאכול עם המשפחה
אני אוהבת לעשות פיקניק
3
איזה ממתקים את אוהבת?
לאכול ממתק עם המשפחה למשל: במבה,ביסלי וכ'ו
לאכול בונבוניירה
לאכול ממתקים שחברים מביאים
לאכול בטיול סוכרייה על מקל וחטיף שדודוה מביאה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי