לכבוד ה1/9/15 לאלו שעולות לכיתה ז בלבדד!!האם תהיי מקובלת בכיתה החדשה שלך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם הספקת היום לדבר עם בנות ובנים שלומדים בכיתה החדשה שלך.
עם אפחד. והספקתי לריב עם החברות מהיסודי ככה שעכשיו אני לבדד
אני יושבת לבד והספקתי לנתק קשר עם החברות מהיסודי
עם כל הבנות ואפילו קבענו להיפגש. אני כבר איתן. וכמובן גם הבנים איתנו פה.
רק עם בנים. הבנות כולן פאקצות ואין איתי חברות מהיסודי
עם 2 בנות שיושבות לפניי ועוד בת ועם 4 בנים
עם כל הבנות וכמובן שגם החברות מהיסודי.
רק עם החברות מהיסודי!!!!!!
2
כבר ישלך חברות חדשות?
לא
בארווווווררררר
בנות הן פאקינג פאקצות. יש לי 3 חברים בנים
כן ואני רק איתן. שימותו החברות מהיסודי
לא ממש... אבל אני בונה על כמה בנות שממש חמודות וממש כיפלי איתן
אני דחויה וואיי
כן
3
ליד מי ישבת היום בכיתה?
ליד חברה מהיסודי וישבו מקדימה 2 בנות שאני בונה עליהן שיהיו סופר דופר נחמדות ויהיו חברות שלי
ליד ילדה שלא הכרתי
ליד חברה מהיסודי
ליד חברה מהיסודי וישבו 2 חברות חדשות שלי מאחורי.
לבד..😭😭
כל הבנות רצו לשבת לידי😂😂 אני בחרתי את זאת שנראית הכי טוב
ליד בן
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי