לכבוד ה1/9/15 לאלו שעולות לכיתה ז בלבדד!!האם תהיי מקובלת בכיתה החדשה שלך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם הספקת היום לדבר עם בנות ובנים שלומדים בכיתה החדשה שלך.
רק עם בנים. הבנות כולן פאקצות ואין איתי חברות מהיסודי
רק עם החברות מהיסודי!!!!!!
עם כל הבנות ואפילו קבענו להיפגש. אני כבר איתן. וכמובן גם הבנים איתנו פה.
עם 2 בנות שיושבות לפניי ועוד בת ועם 4 בנים
אני יושבת לבד והספקתי לנתק קשר עם החברות מהיסודי
עם כל הבנות וכמובן שגם החברות מהיסודי.
עם אפחד. והספקתי לריב עם החברות מהיסודי ככה שעכשיו אני לבדד
2
כבר ישלך חברות חדשות?
לא ממש... אבל אני בונה על כמה בנות שממש חמודות וממש כיפלי איתן
אני דחויה וואיי
כן
כן ואני רק איתן. שימותו החברות מהיסודי
בנות הן פאקינג פאקצות. יש לי 3 חברים בנים
בארווווווררררר
לא
3
ליד מי ישבת היום בכיתה?
ליד בן
ליד חברה מהיסודי
ליד חברה מהיסודי וישבו 2 חברות חדשות שלי מאחורי.
ליד ילדה שלא הכרתי
כל הבנות רצו לשבת לידי😂😂 אני בחרתי את זאת שנראית הכי טוב
ליד חברה מהיסודי וישבו מקדימה 2 בנות שאני בונה עליהן שיהיו סופר דופר נחמדות ויהיו חברות שלי
לבד..😭😭
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי