מי אתה מהמירוץ למיליון?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה שובב?
בטח! אני שובב מלידה!
כן מאוד!
קצת, אני אוהב לדבר על אנשים לא יפה
מה פתאום!! לנגן בחלילית זה להיות שובב??
אני אוהב להצתלם לטלויזיה ולהיות הכי טוב מכולם!, בטח לא להשתובב....
ברור שכן!!!!!! באירועים אני תמיד מעיף את כולם על הרגליים!!
אני אוהב לצעוק בקול ולהגיד פאאאאן!!
כן, בערך, תגידו שמעתם את השיר החדש שלי?!?!
בטח! בקיבוץ אני כל הזמן משחק עם התרנגולות!
לא אני לא שובב, באתי מרוסיה ויש לי נימוסים טובים
בערך... אוהב לדבר....
אני לא יותר מידי שובב
תשמעו, אני שומר על חוק וסדר!
כן אני קצת
2
תגיד היית רוצה לקבל את המליון??
לא, באנו רק כדי להסתלבט ולראות נופים
לא יודע....
ברוררר!!! אבל בכל מקרה היה פאן רצח!
כן.... רק לא נראה לי שאני אצליח להסתדר עם הדרכים
ברוררר!!!!! אני אשיג אותו בקלי קלות!!
כן, אבל כל הזמן הזוג שלי משפיל אותי!
גם, וגם באנו להנות מהחיים!
כן!, בשביל זה באנו לא?
בטח, אבל גם באתי לצחוק על אנשים :)
אני מאוד רציתי לקבל את המיליון
פחות.... אני יותר רציתי להנות מהחוויה...
כן! עם כל הכסף אני אבנה חנות חדשה רק של מעצבי עלללל!!!!
כן בטח! הייתי ממן עם זה מנוי למכון כושר לחמש שנים!
אני רציתי לקבל את המליון ולקנות מזה אלבומים לשירים שלי! אני סלב הלווו!!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי