מי אתה מהמירוץ למיליון?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתה שובב?
אני אוהב להצתלם לטלויזיה ולהיות הכי טוב מכולם!, בטח לא להשתובב....
לא אני לא שובב, באתי מרוסיה ויש לי נימוסים טובים
כן, בערך, תגידו שמעתם את השיר החדש שלי?!?!
בערך... אוהב לדבר....
בטח! אני שובב מלידה!
תשמעו, אני שומר על חוק וסדר!
כן אני קצת
ברור שכן!!!!!! באירועים אני תמיד מעיף את כולם על הרגליים!!
מה פתאום!! לנגן בחלילית זה להיות שובב??
בטח! בקיבוץ אני כל הזמן משחק עם התרנגולות!
אני אוהב לצעוק בקול ולהגיד פאאאאן!!
קצת, אני אוהב לדבר על אנשים לא יפה
אני לא יותר מידי שובב
כן מאוד!
2
תגיד היית רוצה לקבל את המליון??
אני רציתי לקבל את המליון ולקנות מזה אלבומים לשירים שלי! אני סלב הלווו!!!
ברוררר!!! אבל בכל מקרה היה פאן רצח!
אני מאוד רציתי לקבל את המיליון
כן! עם כל הכסף אני אבנה חנות חדשה רק של מעצבי עלללל!!!!
גם, וגם באנו להנות מהחיים!
כן.... רק לא נראה לי שאני אצליח להסתדר עם הדרכים
בטח, אבל גם באתי לצחוק על אנשים :)
לא יודע....
לא, באנו רק כדי להסתלבט ולראות נופים
ברוררר!!!!! אני אשיג אותו בקלי קלות!!
פחות.... אני יותר רציתי להנות מהחוויה...
כן!, בשביל זה באנו לא?
כן בטח! הייתי ממן עם זה מנוי למכון כושר לחמש שנים!
כן, אבל כל הזמן הזוג שלי משפיל אותי!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי