סדיסטית ?(אחת שנהנית לראות אנשים סובלים)
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את רואה סרט אימה ובסרט יש מלא מלא דם את אוהבת את זה?
אני לא רואה סרטי אימה כי אני מפחדת אבל אני אוהבת דם..
כןן אני מאוהבת בזהה
אמאלה מהה? מה דם מה אימה מהה?
לל כן...
2
את מסוגלת לראות סרטון של דאעש (שהם חותכים לבנאדם את הראש) ולצחוק על זה?
אמאלההההה!!
יאפ..
אוחח כן, אני אוהבת את הדם ואת הסגנון בו הלהב של הסכין חותכת את הראש שלו..
לא לא, זאת הגזמה..
3
את אוהבת לראות אנשים סובלים?
אכן.
תלוי מי, אם זה אנשים קרובים אליי אז לאאאא
לא ואו, ממש לא...
כןןן מכפת לי זה כלכך טובבב
4
מה את חושבת שאת תצאי מהשאלון?
לא יודעת אולי חצי סדיסטית?
סדיסטית ורוצחת XD
סדיסטית ..
ממש לא סדיסטית זה נוראי
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי