BOYS... [לבנות בלבד]
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את אוהבת מישהו?
לאאא איכסססס/ישלי מחזר איכסססס
יש לי ידיד
ישלי בויפרנד
חולמת לילה-לילה על האביר על הסוס הלבן
2
הוא מציק לך?
לפעמים
היחידי שמציק לי הוא אחי הקטן...
כל הזמן העלוקה הזה
כן הרבה
3
איך תיפטרי ממחזרים?
אתחנף למה לי לזרוק אותו [בסוף הוא יעזוב אותך]
שירותי בנות , רק אם הוא ממש מטורף הוא ירדוף אחריי עד לשם, המפלצת
אדבר איתו שיחת נפש ואסביר לו לעזוב אותי בנחת
אעקוץ אותו בנקודות הכואבות ביותר [צחוק מרושע]
4
איך נראים המרדפים שלכם?
הוא בעיקר עושה שטויות...
גם הרבה ריצה,אבל אבחר בבנאדם הנכון
ארוכים ארוכים עם מלאא ריצות ומחבואים [ושירותים]
אני רודפת אחריו...
5
הוא הרים אותך/חיבק אותך או התנשקתם פעם?
כן
אולי עם חלק
הלוואי
הוא ניסה - אני דחיתי
6
איך הכרתם [לא איפה]?
ראיתי אותו עם חברים והתחלתי להידבק אליו
הוא ראה אותי עם חברות , ולאט לאט התחיל להיצמד
ביום הראשון ללימודים נתקענו אחד בשנייה עם הספרים והוא התנצל, הסמיק, והרים
זה היה במסיבת הסיום של שנה שעברה ונשארנו באותו בצפר , לא הייתה לא בת זוג לריקוד אז הוא ביקש ממני
7
כשהוא יתוודה שהוא אוהב אותך את...
הוא יתוודה שהוא שונא אותי
או שאגמור את זה או ואתוודה גם, תלוי מי זה יהיה
אגמור את זה
גם אני אתוודה ונהיה ביחד רשמית :]
8
ליד מי את יושבת בכיתה?
מנסה להתיישב לידו אבל הוא עם חברים
איתו בשולחן 3>/לא לידו :/ אבל אנחנו מעבירים פתקים כל השיעור
לא כל כך אכפת לי ליד מי אני יושבת אני ספונטנית וקולית
אני שמה תיק/אני תמיד ליד החברה הכי טובה :]
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי