?האם אתה בנאדם.
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה אומר לרוב?
לילילילי אני אחרי חמין
יורד לך דם ?
ראיטדקרח6וח
אני חצי ארמדיל
הי!
2
איך את/ה מרגיש בדרך כלל?
כמו הענן כמו השמש כמו מעוף הציפור
ליליליליליליליליליליליללילילל
------------------------------
לפעמים אני עצוב ולפעמים שמח
צמא לדם מוהעהעהאאעאעאהעא
3
למי מאקס פקטור אתה הכי מתחבר?
יבגני אני מריח דם
אנה טימופיי
לילילילילילילליליילי
ואדים נמירובסקי
ליקה טיצנסקו(?)
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי