?האם אתה בנאדם.
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה אומר לרוב?
אני חצי ארמדיל
יורד לך דם ?
הי!
ראיטדקרח6וח
לילילילי אני אחרי חמין
2
איך את/ה מרגיש בדרך כלל?
צמא לדם מוהעהעהאאעאעאהעא
כמו הענן כמו השמש כמו מעוף הציפור
לפעמים אני עצוב ולפעמים שמח
------------------------------
ליליליליליליליליליליליללילילל
3
למי מאקס פקטור אתה הכי מתחבר?
אנה טימופיי
ואדים נמירובסקי
לילילילילילילליליילי
ליקה טיצנסקו(?)
יבגני אני מריח דם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי