מי אתה מהנוקמים?(לא כולל ספיידרמן) גם לבנים וגם לבנות
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך היית מתאר אותך?
אצן
בריון
קול
מגן על חלשים
חזק
גאון
מיסטי
תחמן
2
מה הכי טוב אצלך?
צלפות
מסתוריות
חוכמה
הגנה
חוזק
כושר הפחדה
מהירות
מנהיגות
3
עם מי אתה מתחבר?
לא צריך חברים, אני מסתדר לגמרי בעצמי
קשה לי להתחבר אבל אם כבר, עם מגניבים
אנשים שעוזרים לי
עם אנשים רגילים
אני לא אתחבר לאף אחד בחיים!!!
עם אנשים חזקים מאד!
אני לא כל כך מתחבר
אנשים שבצד שלי
4
לאיזה חוג היית רוצה ללכת מבניהם?
חוג הנדסאות
חוג אגרוף
חוג להשתלט על כעסים
חוג אסטרטגיה והגנה
חוג פארקור
חוג לפיתוח שרירים
חוג ספורט
חוג לחץ וקשת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי