איזו דמות אתם מאינויאשה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם עצבניים ?
לא בכלל לא!
בקלות והרבה
רק מרגישים בודדים אבל לא כועסים
רק שממש מציקים לי!
אנחנו גם כועסים וגם שליליים
ברגע שמישהו מתחיל לעצבן אותי
2
אתם עצובים מחייכם?
הפכתי למפלצת אבל לפני זה כנראה שכן
אפשר להגיד אבל העיקר להמשיך הכל יסתדר בסוף
אין לי ממש רגשות
לא אנחנו דיי שמחים מחיינו
בהתחלה כן אבל בעקבות שינוי נהיינו שמחים
כנראה שכן אבל אנחנו יודעים שהכל יהיה טוב בסוף ונצמדים לשמחה ולאנשים שאנו אוהבים
3
אתם מרושעים?
יש בנו חלק כזה
לא ללא ספק
אנחנו טובים!!
כן מאוד
ממש לא!
קצת
4
אתם יודעים לפתור בעיות טוב?
לא יודע
לא ממש נתקלתי בבעיות בחיים שלי
לא ויש סיכוי טוב שניכנס לפאניקה מהמצב
כנראה שכן אנחנו דיי מוצלחים בכל זה
כן אנחנו בעליי תושייה!!
ננסה לעשות משהו אבל רוב הסיכוי שנהרוס יותר מאשר נתקן
5
באיזו דרך תפתרו בעיות?
נלחם בכוח אך נשאר רגועים
נלחם במטרה לנצח לא משנה מה נקריב או מי האיש שנלחם בו
ננסה להתרחק מבעיות ואם נתקל בהן לא נרים יד
נלחם בכוח, נתעצבן ונתיח עלבונות
נברח אנחנו לא ממש טובה כשזה נוגע לבעיות!
ננסה קודם לדבבר אולי נצליח לפתור את הסיכסוך מבלי לפגוע פיזית אחד בשני
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי