איזו דמות אתם מאינויאשה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם עצבניים ?
לא בכלל לא!
ברגע שמישהו מתחיל לעצבן אותי
אנחנו גם כועסים וגם שליליים
רק שממש מציקים לי!
רק מרגישים בודדים אבל לא כועסים
בקלות והרבה
2
אתם עצובים מחייכם?
בהתחלה כן אבל בעקבות שינוי נהיינו שמחים
אפשר להגיד אבל העיקר להמשיך הכל יסתדר בסוף
אין לי ממש רגשות
לא אנחנו דיי שמחים מחיינו
כנראה שכן אבל אנחנו יודעים שהכל יהיה טוב בסוף ונצמדים לשמחה ולאנשים שאנו אוהבים
הפכתי למפלצת אבל לפני זה כנראה שכן
3
אתם מרושעים?
ממש לא!
קצת
יש בנו חלק כזה
כן מאוד
אנחנו טובים!!
לא ללא ספק
4
אתם יודעים לפתור בעיות טוב?
ננסה לעשות משהו אבל רוב הסיכוי שנהרוס יותר מאשר נתקן
לא יודע
לא ויש סיכוי טוב שניכנס לפאניקה מהמצב
כנראה שכן אנחנו דיי מוצלחים בכל זה
לא ממש נתקלתי בבעיות בחיים שלי
כן אנחנו בעליי תושייה!!
5
באיזו דרך תפתרו בעיות?
ננסה להתרחק מבעיות ואם נתקל בהן לא נרים יד
נלחם במטרה לנצח לא משנה מה נקריב או מי האיש שנלחם בו
נלחם בכוח, נתעצבן ונתיח עלבונות
נברח אנחנו לא ממש טובה כשזה נוגע לבעיות!
ננסה קודם לדבבר אולי נצליח לפתור את הסיכסוך מבלי לפגוע פיזית אחד בשני
נלחם בכוח אך נשאר רגועים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי