איזו דמות אתם מאינויאשה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אתם עצבניים ?
ברגע שמישהו מתחיל לעצבן אותי
רק שממש מציקים לי!
רק מרגישים בודדים אבל לא כועסים
בקלות והרבה
לא בכלל לא!
אנחנו גם כועסים וגם שליליים
2
אתם עצובים מחייכם?
הפכתי למפלצת אבל לפני זה כנראה שכן
כנראה שכן אבל אנחנו יודעים שהכל יהיה טוב בסוף ונצמדים לשמחה ולאנשים שאנו אוהבים
לא אנחנו דיי שמחים מחיינו
בהתחלה כן אבל בעקבות שינוי נהיינו שמחים
אין לי ממש רגשות
אפשר להגיד אבל העיקר להמשיך הכל יסתדר בסוף
3
אתם מרושעים?
קצת
לא ללא ספק
אנחנו טובים!!
יש בנו חלק כזה
ממש לא!
כן מאוד
4
אתם יודעים לפתור בעיות טוב?
לא ממש נתקלתי בבעיות בחיים שלי
לא יודע
כן אנחנו בעליי תושייה!!
לא ויש סיכוי טוב שניכנס לפאניקה מהמצב
ננסה לעשות משהו אבל רוב הסיכוי שנהרוס יותר מאשר נתקן
כנראה שכן אנחנו דיי מוצלחים בכל זה
5
באיזו דרך תפתרו בעיות?
ננסה קודם לדבבר אולי נצליח לפתור את הסיכסוך מבלי לפגוע פיזית אחד בשני
נלחם במטרה לנצח לא משנה מה נקריב או מי האיש שנלחם בו
נלחם בכוח, נתעצבן ונתיח עלבונות
נלחם בכוח אך נשאר רגועים
נברח אנחנו לא ממש טובה כשזה נוגע לבעיות!
ננסה להתרחק מבעיות ואם נתקל בהן לא נרים יד
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי