האם את יפה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את שמה הרבה איפור?
בדרך כלל לא רק באירועים חשובים.
בכלל לא, למי אכפת?
קצת... מאוד חשוב לשטוף את הפנים אחרי זה...
ברור כל הזמן: מייק-אפ, קונסילר, עיפרון הכל!!!!!!!!!!
2
את שוטפת את הפנים כל יום?
בדרך כלל...
ברור מי לא?!
כן
לא, למה צריך?
3
ראית חור בחולצה מה תעשי?
אני אקרע לחולצה הזאת את הצורה, אזרוק אותה לפח ואתנהג כאילו זה לא קרה.
למי אכפת מחור?
או אתפור או אזרוק תלוי בגודל של החור:/
אני אזרוק אותה.
4
כל כמה ימים את שוטפת את הראש?
פעם בשבוע בערך
כל יומיים-שלושה
כל יום! אני שמה מלא ג'ל
כל יומיים. זה הכי בריא
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי