גאליס בשבילי.....
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
גאליס זה.....
מושלם אין מילה אחרת
שיעמום
יאלה בואו ניקח פופקורן כי אני חייב לראות
סדרה מצחיקה ומותחת בטירוף
סדרת נוער משעממת
2
נגמרה העונה של גאליס מה תעשה/י?
אפגין מול דוד דהן
עצומות שכבר יגיע העונה החדשה
הצטלם ואומר אחם אחם אכריך את הכוכבים להגיד לדוד דהן לעלות עונה חדשה
לא אני לא יעשה כלום שגאליס יגמר אמן!!!
שונא/ת את הסדרה הזאת
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי