האם אתה חכם?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה חושב שאתה חכם?
אני?.... איינשטיין השני!
אומרים לי שאני לא חחם אבל אני קן
כמובן שכן, חבריי וחברותיי
לא בטוח, לפי תאוריית הקוונטים, אני כן...
הממוצע שלי זה 20
ברור, אני אפילו יודע שאחד כפול שלוש זה 6....
לא
2
מה הממוצע שלך התעודה?
בין 98 ל100, כן.. גם אני מאוכזב
בין 15 ל30
הרבה, צריך בכלל לשאול?
אני לא חכם! די לשאול שאלות!
בין 9 ל10, אבל המורה אומרת שאני מתקדם
בין 50 ל60
100, אין שאלה
3
מי המודל לחיקוי שלך?
כל פרוסור לכימיה
ג'סטין ביבר
אה.....אה.... אבא שלי?
אבי, אשר בנה עיר שלמה בסין...
אף אחד
איינשטיין
סלינה גומז!!!
4
מה תעשה אחרי שתגמור עם השאלון?
לא יודע....
יעשה עוד אחד....
יעבור על תאוריית השלבים של אריקסון
יפתור את השיעורים של 3 כיתות מעליי.
אני לא חכם!!! ביייי
יתקן את תאוריית האבולוציה
ישמע את משה פרץ, הנשמה!!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי