האם אתם מעריצים את יון תומרקין החתיך?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
באיזה סדרות שיחק יון?
הוא גרוע
חצויה
חצויה
הוא גרוע
חצויה והאי
גאליס ושכונה
2
האם יש ליון חברה?
אולי כן אולי לא
הוא לבד וצריך להיות לו חברה
מאכפת לי?!?!
אין לו ושלא יהיה
כן עמית פרקשששש 3>!!!!!
לא כרגע הוא לבד
3
יון תומרקין בשבילכם הוא...
מי זה היון תומרקין הזה שאתם כל הזמן מדברים עליו?
הוא סתם מישהו
אחד השחקנים שאני הכי אוהב/ת
הוא סתם שחקן גרוע שאין לו מה לעשות
האיידול שלי החיים שלי הסיבה לחיוך שלי...יש עוד להגיד?
שחקן שאני אוהב/ת אבל לא משהו מיוחד
4
מה תעשו אם תראו את יון באמת?
אני יתעלף מרוב הערצה 3>
תלוי באיזו סיטואציה אם נראה שהוא לא עסוק אנסה לבקש בנימוס סלפי ואם הוא עסוק אוותר
כלום
כלום
אבקש סלפי אבל רק אם הוא יכול נצטלם אם לא לא
כלום
5
יון תומרקין נחשב ל...
נראלי רק שחקן
לא יודעים
שחקן בלבד אבל הקול שלו מהמםםםםם
שחקן
לא יודעים
לא יודעים
6
מה אתם חושבים שיצא :) ?
מי זה
אנחנו חולים על יון
אנחנו המעריצים הכי גדולים
אנחנו אוהבים את יון
לא אכפת לנו
לא אכפת לנו
7
האם יון השתתף בשכחו אותי בבית?
יכול להיות תפקיד קטן
לא למי אכפת
למי אכפת
יש מצב
מי זה
כן תפקיד ראשי :)
8
יון תומרקין ישתתף בסוסי פרא?
לאאאאאאאא
לא אכפת לי
אולי
כןןןןן גם תפקיד ראשי :)
יש מצב
מה זה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי