בת כמה את?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את עושה בהפסקות?
משחקת עם הבובות. זה כיף!
יושבת וקוראת ספר, משעמם בחוץ.
עושים לק, מתעסקים בשיער, משחקים באמת או חובה. כיף.
מרכלים, מתעסקים בחדשות הכיתה ונהנים. הבנות יושבות על הספסלים והבנים מנסים להרשים אותן.
הכל דיבורים. יושבים, מדברים, וצוחקים. פאן.
משחקת כדורגל/מחניים, עם הבנים והבנות והכיתה נהיית מגובשת יותר.
כל נערה עושה דבר אחר. כל ילד צמח וצמח לנער שונה. אחת משחקת כדורגל, אחת יושבת בכיתה וקוראת, ואני? נהנת מהחיים. יושבת, מדברת עם חברות, מרכלת לפעמים, ומתעסקים בסקופ החדש: הזוג החדש.
2
מה את לומדת בבית ספר?
גאוגרפיה ואקלים. מסובך קצת. בקרוב מיצ"ב בינוני בהבנת הנקרא.
מתכוננים לבגרויות. כל מה שלמדנו מא' עד ח' בחמישה מבחנים. הכל מסובך כל כך... גאוגרפיה, היסטוריה, שפה, פיזיקה, כימיה (כבר פוצצתי את כל החדר...), ביולוגיה, גנטיקה, מדעים... נורא!!
למדנו היום כמה זה 1+1, וגם את אותיות הא' ב'.
מה זה פאי בחשבון, חומר חדש בהיסטוריה, קשה ומתיש. אה- גם מיצ"ב בשפה.
למדנו חיבור, חיסור וכפל במאונך. קל, הבנתי ברגע.
למדנו בחשבון עצרות, באנגלית כתבנו סיפורים של 10 עמודים, על מקרה מיוחד שקרה בבית הספר. קשה!!
למדנו בחשבון שברים- חיסור שברים וחיבור שברים. וגם חזקות. בשפה למדנו טקסט מפעיל וכתבנו הוראות לכל מיני דברים. מעניין כזה.
3
מה את עושה באתר ובשאלון שלי?
אחותי הקטנטנה ביקשה ממני שאני אכנס לאתר הזה... וואלה יופי. בקיצור, עוד כמה דקות אני ממריאה לפריז! אני טסה עם חברות לפריז להכין עבודה מסכמת שמגישים לאוניברטיסה וזה יהיה במוזיאון על עיר מיוחדת. פריז!! אני באה!!
עוד מעט אני הולכת להיפגש עם חברה שלי ונטייל בפארק. היא קנתה וופקינז חדש! וגם נראה את התוכנית "הובי בובי" החדשה.
סתם, משעמם לי. עכשיו יום שבת ואין לי משהו מיוחד לעשות... עשיתי הכל! בעיקר חפרתי בווצאפ...
רגע, זה לא אתר לבובות?
בדיוק הייתי בטלפון, ונכנסתי לסקר המושימושלם הזה!! אומייגד.
מצ'עמם לי. אנחנו עוד מעט נוסעים לאיזה טיול מטומטם של המשפחה.. יומיים בצימר בצפון...
וואטאבר. לא היה לי משהו יותר טוב לעשות. בתכלס, אני די כזה "מתכוננת למבחן". ככה ההורים חושבים...
4
בת כמה את חושבת שאת? (שאלה מצוינת!!)
10. כאילו, ברור...
9! אני בטוחה!
13. הו, הודעה חדשה מהחבר שלי בווצאפ!
11. מה זאת השאלה הזאת??
סוד. נו טוב, 14. אני כל כך זקנה! אומייגד :)
12. כיתה ו'. חברים, חברות, עניינים...
אני לא זוכרת... אה! אני בת 8!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי