האם אתה אוהב סדרות אנימה ומנגה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם אתה צופה באנימות?
כן בטח! זה סוג הסדרות החביב עליי
לדעתי זה סוג סדרות יפה מאוד אבל אני לא בקטע
אממ אני צפיתי רק בפוקימון...
אני לא אוהב את זה... יותר מידי מוזר
2
באיזה סדרות אנימה אתה צופה?
אנימה?? מי אוהב את זה?? אני גאליסי בלב!
במלא אנימות פופולריות כמו בליץ' או פרי טייל
אני לא צופה בסדרות אנימה
אממ צפיתי באנימות פופולריות כשהייתי קטן , כמו פוקימון או טוקיו מיו מיו
3
אתה אוהב פנטזיה ומדע בדיוני?
אני אוהב מדע בדיוני כמו סרטי חייזרים ופארק היורה וכאלה
כן בטח!! לדעתי כמעט כל האנימות מבוססות ומושפעות על מדע בדיוני ופנטזיה
אני לא אוהב מדע בדיוני ופנטזיה אני אוהב רק דרמות וקומדיות
מי אוהב את זה?? רק חנונים!!! אני אוהב רק דרמות ואימה
4
איזה אנימה אתם מכירים מהאנימות הבאות?
pokemon
sword art online
one piece
death note
5
האם אתם קוראים קומיקסים של אנימה?
מי אוהב את זה?? אני אוהב את העיתונים של מעריב לנוער
אני לא טיפוס של קומיקס..
לפעמים אני קורא קומיקס אבל לא רק של אנימה
כן בטח! לא תמיד כי יש גם את הסדרות , והקומיקסים כמו סדרה רק כתובה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי