האם את/ה מכור/ה לוויבר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי זאת ויולט?
שם
?....
לא הבנתי כלום
מדבקה בוויבר
2
יש לך וויבר?
מה זה וויבר?
כן
לא
חיימשלי
3
כמה זמן אפשר להקליט דיבור?
10 שניות
10 דקות
כמה שבא לי
30 שניות
4
מה סמל וויבר?
סמיילי
תמונה של מישהו
כתוב וויבר
כמו שיחה כזאת בלבן עם רקע סגול
5
אפשר לעשות קבוצות?
אולי
כן
ברור
לא נראה לכם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי