האם את/ה מכור/ה לוויבר?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מי זאת ויולט?
?....
מדבקה בוויבר
לא הבנתי כלום
שם
2
יש לך וויבר?
מה זה וויבר?
כן
חיימשלי
לא
3
כמה זמן אפשר להקליט דיבור?
30 שניות
10 שניות
10 דקות
כמה שבא לי
4
מה סמל וויבר?
כמו שיחה כזאת בלבן עם רקע סגול
תמונה של מישהו
כתוב וויבר
סמיילי
5
אפשר לעשות קבוצות?
כן
אולי
ברור
לא נראה לכם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי