משעמם לכם בחיים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתם עושים שמשעמם לכם?
מחתתים באף
רואים טלוויזיה
הולכים לחברים
הולכים לנשנש משהו
2
השאלון סבבה?
למה נראה לכם? מה אתם דפוקים? תמותו אמן!
כן
ברור
לא
3
מה אתם חושבים על זה שיש עוד שאלה אחרי שאלת הסיום? (זה הסיום האמיתי)
בגלל שהיוצרות מדהימות!
סתם אחלה שאלון
בגלל שזה שאלון
נורא ואיום! אין סיכוי שאני אכנס לשאלון הזה יותר ב-ח-י-י-ם!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי