האם אתה ילד מבחנה
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כמה אתה מוציא במבחנים בדרך כלל?
80-60 ;)
90-100 ברור כי אני גאון נשמה
20-40 גם טוב..
2
שההורים הולכים לקניות אתה..
מכין שיעורי בית
משחק עם חברים כדורגל
במחשב משתעמם
3
אתה אוהב את ההורים שלך?
אני אוהב אותם רק כי הם ההורים שלי
כן אבל את אמא יותר!!
בארורררררר!!!
4
אתה ילד כאפות
ככה ככה
כןןן
היית מת
5
מה אתה עושה עכשיו?
במחשב
מה איכפת לך?!
מתכונן למבחן במדעים
6
אז איך היה השאלון?
אחד השאלונים המגנובים
משעמםםםםם
אחלה בחלה..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי