למה מתאים לי להתחפש בפורים ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה תוכניות/סרטים אני רואה בדרך כלל ?
אני אהבתי את הסרטי נסיכות ואני רואה עכשיו מועדון ווינקס וכאלה
מה שכולם רואים , חדשות בערוץ 2
רק קומדיה ! תחביב שלי לצחוק ! הא הא !
הארי פוטר, אליפים , כאן גרים בכיף ...
הפיג'מות , בובספוג , החממה ...
סרטי אימה
2
מה הסיוט הכי גדול שלי ?
היי ! לא מגלה זה אישי !
שינשך אותי ערפד
שאני אצטרך משקפיים ! מפחיד אותי מוות ...
אין לי סיוטים !
הכל אני פרנואיד שמפחד מכל דבר
להפוך לקרפדה או משהו בסגנון
3
מה אני חושב שיצא לי ?
שטן , ערפד , דרקולה זה ברור
נסיכה
אני לא בטוח ...
את זה אני אגלה עוד מעט ...
_______________
מששהו מצחיק הלוואי
4
איך היה השאלון ?
"קסום ומופלא "
קצת מתחת לטוב
מה שהוא אמר
יפה ואגדי
קורע מצחוק !
כמו שאני אוהב ! נקווה שיצא לי ערפד ...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי