האם אתה אוהב ממתקים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
קולה או ספרייט?
ספייט
קולה
חצי חצי
2
מסטיק עם סוכר טעים או מנטה חריף בלי סוכר?
סוכר הכי טוב וטעים
רק כשחברים מציעים אבל בכללי ללא סוכר
מנטה בריא לשיניים אז מנטהה
3
האם השאלון היה נחמד?
אהבתי,זה לא שאלון של פרחות כזה.
השיניים שלי נשברו מהמחשבה על השאלון הזה
כן זה היה סבבה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי