האם אתה נהנה מספיק בחיים
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כמה אתה יוצא לבילויים?
פעם בחודש בערך
בכלל לא
פעם בשבוע שבועיים
כל יום!!
2
עם מי אתה מבלה?
עם כולם! חברים משפחה מי לא?
פעם עם משפחה ופעם עם חברים
אמרתי לך שאני לא מבלה לא?
משפחה בעיקר
3
לאן אתה הולך?
לכל מקום! מסעדות, קולנוע, לטייל בים ובעצם, איפה לא?
לקולנוע קצת וקצת למסעדות
קולנוע ואחר כך מסעדות, הכי כיף
פעם בשנה לקולנוע או מסעדה
4
כמה שעות הבילוי?
פחות מ-2
4 לפחות!
3-10
2-5
5
למה אתה יוצא לבלות?
לרוב מזמינים אותך ואתה מסכים..
לפעמים אתה מחליט לפעמים אחרים
מזמינים אותך לעיתים רחוקות ואתה עונה לא
כי בא לך מה השאלה?
6
מה אתה עושה אם מזמינים אותך ביום לא נוח?
רואה אם אתה יכול לעשות משהו
מנסה לבטל את כל הפעילויות ולצאת לבילוי
מנסה להעביר את הבילוי ליום אחר
לא עושה כלום חבל שבאותו יום
7
מציעים לך ללכת למקום שמשעממם אותך, מה אתה עושה?
יוצא ומשתעמם שם
מסכים ללכת בכל זאת ומנסה למצוא משהו מעניין
יוצא ומנסה להנות מכך שאתה עם חברים או משפחה
פשוט לא יוצא ונשאר בבית
8
למה אתה עושה את השאלון הזה?
כדי להוכיח חד משמעית שאני מבלה המון
כדי לקוות שאני מבלה מספיק
כדי להראות שאני לא מבלה
כדי לראות כמה אני מבלה
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי