אני מגניב/ה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את/ה עושה כדי להרשים ילד/ה?
כותב/ת לה/ו שיר או סיפור
כלום
מדבר/ת עם חברים באנגלית הגרועה שלך ומספר/ת לכולם כמה את/ה חושב/ת שאותו/ה ילד/ה מגניב/ה
מתעניין/ת בו/ה ומרגש אותו/ה
2
לאיזה מוזיקה את/ה מקשיב/ה?
פופ ורוק בעיקר באנגלית
קלאסי או רוק ופופ באנגלית אבל לא מבין/ה כלום
פאנק
פופ ורוק בעברית
3
?are you good at english
בדקתי בגוגל תרגום ולא ממש.. כלומר אני יודע/ת דברים בסיסיים אבל לא יותר מזה..
Yes. I think in English. English is my life! People hear my English and they can't believe I'm just a teenager
Yes .. I always gets an A' in English tests
מה? אני לא יודע/ת אנגלית או ספרדית או מה שזה לא יהיה....
4
מה החלום שלך?
להיות בהופעה של זמר / להקת רוק ופופ ששרים באנגלית ומנגנים על גיטרות, בס, ותופים
לטוס לארצות הברית ולגלוש על הגלים בים ופשוט להינות מהחיים
להיות חבר/ה של הילד/ה שאני מאוהב/ת בו/ה למרות שהם הרבה מעל הליגה שלי...
להיות מצחיק/ה.
5
יש לך חבר/ה?
כן
לא הלוואי !!! בחיים לא הייתה לי!!!
יש לי מלא אקסים אבל אף אחד/ת מהם/ן לא היה/תה מושלם/ת כמו זו/ה שאני מאוהב/ת בו/ה אז... לא אין לי
היה/תה לי... זרקתי אותו/ה אבל אני מאוהב/ת במישהו/י ממש ממש הורס/ת
6
כמה אקסים יש לך?
מלאאאאאאאא את כולם/ן זרקתי... אבל אני מאוהב/ת שוב במישהו/י שבטח זה יהיה כמו כל האחרים/ות
2... אבל עם אחד/ת מהם/ן הייתי חצי שנה+
2- (שתיים ומטה)
קצת... כאילו 4 אבל למה לרוץ? אני רק נער/ה... יהיו לי עוד מלא הזידמיונות!
7
את/ה טוב/ה במחשבים?
כן.. מאוד!!!!! ואני חייב/ת לציין אבל יש לי פלייסטיישן ואני מעולה בו!
כן בערך זה נושא שמאוד מעניין אותי.
לא כל כך טוב או גרוע/ה או אפילו לא קצת
מאוד... לא בא לי להשוויץ אבל כשהיה את הגל פריצות לפייסבוק לפני כמה שנים כול החברים שלי פתחו פייסבוק חדש ורק אני הברחתי את הפורץ.
8
מה את/ה עושה אחרי בצפר?
מצייר/ת, חולם/ת, באינסטגרם...
שומע/ת מוזיקה, בוהה בפוסטרים שלי גולש/ת באינטרנט וככה כל היום
שיעורים ולימודים
משחק/ת בפלייסטיישן או נפגש/ת עם חברים
9
באיזה תדירות את/ה עושה שיעורים וקורא/ת ספרים?
כל יום
מתי שצריך
לא נוגע/ת בספרים בבית. לא ספרי לימוד ולא ספרי קריאה
פעם ב...
10
כמה את/ה אוהב/ת את פייבסוס (5sos)
חולה עליהם!! כל החדר שלי מרוח בפוסטרים שלהם! אני יודע/ת כל דבר שאפשר לדעת עליהם!
מי אלה?
אני אוהב/ת את השירים שלהם וגם את הקאברים אבל אני לא משוגע/ת עליהם
איכס לא סובל/ת אותם!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי