האם אתה מכור לווצאפ
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה אתה עומד לעשות אחר הצהוריים הזה?
חוגי, חברים, לימודים וליפעמים גם ווצאפ
לא הרבה, בעיקר להיות בבית ולדבר בווצאפ עם כל מי שאני מכיר
ללכת למפגש עם חברים, ללכת לחוגים, לינסוע באופניים. רק לא להיות כל היום בבית ויותר גרוע בווצאפ
2
השלם: נישרפה לי החביתה כי....................
הייתי חייב ליבדוק הודעות בווצאפ
דיברתי עם חבר שלי במרפסת וכשבתי למטבח זה היה כבר מאוחר מידיי
הייתי חייב לקנות גזיה לטיול למרות שביקשו מימני את הגזיה אתמול ולא ראיתי כי לא התחברתי לווצאפ
3
לפני שנכנסתי למחשב אני.....
גיליתי שלא בדקתי את הווצאפ יום
הייתי בווצאפ
שיחקתי כדורגל
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי