האם אתה מכור לטלפון?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אני אצל חבר, שכחתי את הטלון בבית אני:
מבשק ממנו את שלו ומתעדכן בווצאפ
רואים טלוויזיה
משחקים!!
איזה טלפון? למי יש בכלל?
2
אני בשיעור ו-
מתרכז בשיעור.
מתרכז בשיעור, כל 30 דקות מסתכל...
איזה טלפון? לי בכלל אין ואני גם לא רוצה!!
משחק בטלפון!
3
הטלפון שלי הוא:
איזה טלפון?!
הוא כלי תקשורת..
החיים שלי!! לא יכול/ה בלעדיו!
אני אוהב/ת את הטלפון, אבל זה לא הכל...
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי