האם אתה שמח או חולה סמיילים ?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איזה סמיילים מבין אתה אתה הכי אוהב ? ;
XD
D;
(:
:O
|:
D:
:(
2
אתה פעם בנית אתר ?
לא סובל את האתרים האלה !! . סתם שטוויות . [ הלו , דבר יפה .. DX ]
כה, אבל הוא לא הצליח .. P =
פרשתי אתמול
פרשתי השבוע
סתם אז לא ידעתי לעצב בפוטושופ הייתי מעעאפן
מה זה בניית אתרים ? :O
ככן ! . הוא מממממש הצלליח ! [ = .
3
יש לך חברים שכל היום צוחקים איתך ? ( בבידור שלך )
ככה ככה ..
בטח, אני ה- בדרן של הכיתה !! (=
ברוור , תתתמיד כשאנחנו הוולכים ביחחד ( =
לא, אני לא מקובל, לא מזמינים אותי.
כה , כפרהעלייהם.
אנלי בדיחות טובות P= . מופע סטנאדפ שלי סתם משעמם ..
כה , אבל אני לא הבדרן הכי טוב ..
4
אתה הולך למפגשים ?
אנללי כוחח לבוווא , לא קולט תהתחנפות שללהם ..
לא אני לא בא לבית ספר אז לא יכולים להזמין אותי אני לא בא כבר 3 חודשים
אין מי שיסיע אותי .
לפעמים יש איזה שהיא תקללה ..
לא . אני לא רוצה .
בטטטח ! כל מפפגשש [=
מה ההורים שלך אחים ?! אמרתי לך שלא מזמינים אותי !!! .
5
המפגשים ב ; ..
לאדע/ת , בבית של חבר, בבית שלי ..
א נ י - ל א - ה ו ל ך - ק ל ט י , אינעל ההורים האחים שלך ..
במסעדה [ =
כל מי שמזמין אני לא אוהב אותו אז אני לא בא .
בבאר שבע. איפה ?! בבית שלי !!! .
בבאולינג .....
לללללללללללללללא יודע ! . לא מזמינים אוותי !! .
6
אתה אוהב את הכיתה שלך ?
חוחו, אני עברתי כיתה (:
ממ. .. כככה ככה , לפעמים הם חופרים ומעצבנים ..
זה כולל את היצור ? [ הילד הדפוק הזה שתמיד יש בכייתות ]
אני לא סובל את בית הספר רק בגללם !! .
חחלק מהילדים אני לא סובל .
בטח ! . הם חמודים , צוחקים [=
סתתם התחנפוויות , חושבים שאני קוונה את זה ! .
7
יש לך כמה ילדים שאתה הכי לא סובל ? (בכיתה)
לא אוהב 2-1 ילדים .
לא אוהב ילד אחד בלבד ..
לא אוהב 1-3 ילדים .
לא אוהב 1-10 ילדים .
ללא סובל 1-5 ילדים .
כוווולם , מורידים לי תשמחת חיים ! O :
אני אוה את כולם (:
8
איך הסקר ?
מלא שאלות .
סבבה ..
משעמם . [ זהרו .. ]
ככה ככה ..
יכלת לעשוות יותר יפפפה !! .
מה הקשר ? זה לא קשור לאם אני מחחייך [ זה כן . ]
עפתי לראות כמעט מלאכים ..
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי