האם את ערפדית?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
מה את הכי אוהבת לראות בטלוויזיה?
חצויה בדםםם!!!♥♥♥ וכל התוכניות/ הסרטים של ערפדים שיכולים להיות!! לא פספתי אפילו פרק של חצויה, ואני זוכרת בעל פה את כל העונות :) אני ממש ממש ממש הייתי רוצה חבר ערפד!
הפיג'מות, גאליס, וגרי מנדלבאום בלש פרטי
אני אוהבת סרטי ערפדים, אבל בואו נגיד שאם הייתי רואה ערפד הייתי מתעלפת...
2
מה את הכי אוהבת לשתות?
מים. אני שונאת מיצים וכל מיני כאלה...
האמת שלא גיליתי לאף אחד אבללל... דםםם!! רק דם! תמיד שאני מקבלת מכה למשל ביד עם דם, אני תמיד מלקקת ת'פצע.. חולה על דם בלב!!!♥
קולה, אקסאל, ארסי, ספרייט, וכל שאר התוססים
3
למה התחפשת בפורים?
לדברים מוכרים וחמודים, וקצת קריפים..
ערפדית!!! מכיתה א' התחפשתי לערפדית, אבל תחפושות בגזרה שונה!
לדמויות מאגדות
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי