איזו אפליקצייה אתה?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
כשאתה מתכתב אתה?
ציוץ
רמת גן רחוב הבנים
מקליד/ה
סמיילים
ווצפצפ
וויובר
לייקד
2
אתה חושב שהאפליקצייה שבכך ממכרת?
כן!!!!!!!!!!!
ירושלים העיר העתיקה
בטח!!!!!!!!!
תמיד!!!!!!!!!!
אממ...
ברורררררררררר!!!
בסקייפים
3
בכמה כסף היית מוכר אותה?
3 מיליארד דולר
16 מיליארד דולר
500 מיליון דולר
תל אביב-יפו נתיביי אילון
18 מיליארד דולר
25 מיליארד דולר
100 מיליון דולר
4
בכל כמה זמן היית מעדכן תוכנות?
כל שנה
תוך חודש-חודשיים
כל חצי שנה
לפחות שנה שנתיים אולי אפילו חמש
כל חודש
גוש דן רחוב הוותיקים
כל רגע
5
איזה צבע אתה יותר אוהב?
סגול ולבן
תכלת ולבן
כחול כהה ולבן
צבעוני
באר-שבע רחוב פלורנטין
ירוק בהיר ולבן
אדום ולבן
6
איזה סמל לדעתך יותר יפה?
f
טלפון מצלצל
טלפון
ציפור
מצלמה
מכונית חמודה עם סמיילי
T
7
מה אתה יותר אוהב?
לצייץ ולהעליב אחרים
לסמס
סקייפ ולסמס
לצלם
למצוא דברים מעניינייים ומגניבים
כביש איילון רחובות
לוויבר
8
איזו אפליקצייה אתה חושב שיצא לך?
Instagram
Viber
Tango
WhatsApp
Twitter
Facebook
Waze
9
לסיכום איך היה השאלון?
בסדר
מושללמיי היוש!
רגיל
רגע שנייה צריך לצייץ...
סבבה
נתניה קניון עיר ימים
מעלף
10
מה אתה הולך לעשות עכשיו?
לצלם תמונה שלי עם פרצוף דג(:
להישאר על המחשב ולראות אם דמי שוב צבעה שיער(:
סתם אדבר עם חברים בסקייפ
לאדע
איך מגיעים לנתניה??
רגע צריך לצייץ...
עזובתך הולך לסמס
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי