מה תעשה עם חברים שלך מאצבנים אותך
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
למה היתה מפליף
אה אה מה עם אף.בי.איי
בלי להפליף
למה להפליץ לצרוח
עוקץ פרצוף
למה לצרוח להרביץ
אני היתי כופץ על הגדר
אני ביריון אז
נותן כפות.......
2
וטרעכגעהנךלגחכנהעףלגח סתם שאלה
5
2
6
7
1
3
4
8
3
מה !! אתם !! היתם !! עושים?
עם אתם פסיכים ליחצו פו
או 2
או לדרוס
עם אתם בריונים ליצו פו
או 10,000,000,000,000
פו תלחצו עם אתם משוגעים
אל תלחצו פו
או חרה( לא לנסות בבית )
4
והשאלה שנהוג לשאול איך היה"""""""!!@$!@#%
יפה חלקית
בוז עד גרוע עד (כלום)
נחמד
מיעולה@@@
אה כחה כחה
לא טוב
לא הסיגנון שלי
אני לא נכנס לפו בחיים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי