מי אתם משוברי גלים?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
את מי אתם הכי אוהבים?
בבר
ניקו
בוני
פעם אהבתי את יעל
נאור
בנזין
יעל
רומי
2
יש לכם חבר/ה?
אני חושב שלא
לא
ממש לא
לא ממש
הייתי רוצה
פעם היה לי
אני לא יודעת
אני מנסה
3
את/ה אוהב/ת לגלוש?
זה האנדרנלין הכי כיפי!
ברור!!!!
חולה על זה!
יש דברים שיותר חשובים לי
ככה ככה
אני לא איינשטיין בזה אבל כן
אני לא יודע/ת לגלוש
אני יודע בזה יותר מכולם
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי