יוטיוברים במיינקראפט + האם אתה יוטיוב מצליח?!
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אז אם התחלת את הערוץ מה הדבר הראשון שהיית עושה?
משוויץ מול כולם על האינטרו שלי
מתחיל את הפרק הראשון
מכין סרטון הסבר על הערוץ ואומר שלום לצופים
2
כשאתה שם אינטרו בערוץ שלך באיזה שירים אתה בעיקר משתמש?
clasic
electro
dubstep
3
מה היית עושה אם היה לך 1000 סאבים פעם ראשונה בחיים שלך?
נראה לך שאקבל 1000 סאבים?!
אומר תודה לכולם ונותן פיצוי (טקסטורה שהכנתי ועוד...)
ממשיך להעלות סרטונים לפראיירים שצופים!
4
בדרך כלל כשאתה מפרסם סרטון שאתה משחק מיינקראפט עם חברים במה אתה משתמש כדי לדבר איתם?
למה שאני ישחק עם חארות שכאלה?! אין להם סאב אחד!
סקייפ
טלפון
5
האם אתה עושה כל שבוע פרק עם צופים?
ברררררוררררר -_-
לא אבל אחלה רעיון!
לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא! לא!
6
יש לך מקנאים בערוץ?
לא :)
כן קצת אבל אני מתעלם
מלאאאא ואני חוסם!
7
אם חבר שלך משיג 100 סאבים יותר ממך?
אני מבקש ממנו לצלם איתי
חוסם אותו -_-
פותח 100 משתמשים ועושה סאב מזויף
8
כמה סאבים יש לך בערוץ
-50
0 - 100
200 - 1000
9
עשית פעם לייב סטרים?
ממש לא וגם אני לא יעשה
כן
כן אבל אף אחד לא צפה ואני שמח מזה
10
מאיפה היה הרעיון שלך ליצור ערוץ יוטיוב?
ראיתי ערוצים אחרים וחשבתי אבל זה כישלון בצריח!
יש לי ערוץ יוטיוב?!?!
רעיון בתוך המוח שלי :)
11
אם העלת סרטון וקיבלת מלא דיסלייקים מה היית עושה?
כלום
קודם כל חוסם את כל מי שסימן
מוחק את אפשרות הדירוגים בסרטון זה!
12
יוצר השאלון?
SSundEE
SkyDoesMinecraft
yonirott
13
אם מעריץ מספים לך בכל הסרטונים מה היית עושה?
כלום משאיר עם מה שיש
חוסם אותו כי הוא חופר
עושה שזה יהיה אפשרי שהוא יפרסם אפילו שהוא מספים
14
אם מישהו עושה חרם על הערוץ שלך מה היית עושה?
עושה סרטון חזרה חרם על הערוץ של מי שעשה לי חרם!
כלום
מקלל לו בערוץ
15
הסאבים שלך עולים מהר?
בטח! וזה כיף מאוד!
כל כך מהר שזה לא נכון!!!
פחח נראה לך? לאט כמו צב ענק
16
על מה בעיקר הערוץ שלך עוסק?
על אנימציה תינוקית
גיימינג משחקי וידאו ועוד...
מיקמק,אקולוקו,מוגובי ועוד...
17
האם אתה מראה את הקול שלך בערוץ?
ברור זה נמאס לקרוא טקסטים בפנקס הרשימות!
נראה לך!?!!?!?
לאאאאא יצחקו עליי!!!
18
(אם זה קרה) מה היית חושב שאם היית טס לח"ול לשבועיים מה היה קורה?
הסאבים שלי היו יורדים
הסאבים שלי היו עולים כי לכולם נמאס ממני!
כלום
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי