האם את/ה אוטקו
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם את/ה יודע/ת מזה הסידרה סול הטר
אל מה אנחנו בכלל מדברים
זה מזכיר לי אוכל תתנו לי אוכלל!!
יואו רק עכשיו סיימתי ליראות את העונה הריאשונה !!
מזה סול הטר ?
2
אם את/ה יודע/ת מזה אנימה
ואיי ואיי זה האנשים האלה שבאנימה וקוראים להם אנימות 3:
זה אממ לא יודע/ת!?
זה משהו טוב !!
ואיי אתה עושה אותי רעב !!
3
איך את/ה מרגישים אחרי הסירטון?
מה?
סופסוף ניגמר השאלון ישש!
אני מרגישה כמו אוטקו קטן אבל אם הרבה מידע בשכל אל אנימהה
רעב מת!
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי