האם את/ה אוטקו
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
האם את/ה יודע/ת מזה הסידרה סול הטר
זה מזכיר לי אוכל תתנו לי אוכלל!!
מזה סול הטר ?
אל מה אנחנו בכלל מדברים
יואו רק עכשיו סיימתי ליראות את העונה הריאשונה !!
2
אם את/ה יודע/ת מזה אנימה
ואיי אתה עושה אותי רעב !!
ואיי ואיי זה האנשים האלה שבאנימה וקוראים להם אנימות 3:
זה אממ לא יודע/ת!?
זה משהו טוב !!
3
איך את/ה מרגישים אחרי הסירטון?
רעב מת!
סופסוף ניגמר השאלון ישש!
אני מרגישה כמו אוטקו קטן אבל אם הרבה מידע בשכל אל אנימהה
מה?
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי