מי הזוג האהוב עליך בפיירי טייל
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
אם היית הבן היית כל הזמן :
אני מתחמם !
איי סרר
מציל את מי שאני מאוהב בה
רב עם נאטסו
אדיש
להיות גבר !
מיתפשט -,-
2
אם היית הבת היית כל הזמן :
מיתכחשת לזה שאני אוהבת אותו
מנפנפת אותו
עוזרת לזה שמאוהב בי
מקנאה שהוא מסתכל על אחרות
נחמדה
גריי סאמהה
צורחת על מי שנכנס לבית שלי
3
אני הכי אוהב את :
גריי סאמה וגוויהה
נאטסו ולוסיי
גאגיל ולויי
צרלייייי והאפייייי איי סרררררר
גלאל וארזהה
אוורגריןןן ואלף מןןןן
מירההה ולקסוסס
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי