מי אתה מחצויה????????
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
שר?
לא.....
להקת יודה!
שרה? סייף
שרה? טוב אין לי בררה... בדרך כלל רק לעצמי...
כן...
לא!
אני טוב בהכל אז גם שר :)
2
נושך? ננשך?
ננשכתי ועכשיו אני נושך ;)
ללללללא
חס וחלילה!!!!!
נראה לי שננשכתי...
חצויים לא נושכים
נושך ;)
לא
3
חכם?
חחח לא...
אולי
מנסה מאוד מאוד...
כן...
אממ...
בכל מה שקשור בערפדים...
בשביל זה יש לי תלמידים
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי