איזה צבע אתם?
ענו על כל השאלות ואז לחצו על "שליחת תשובות" בסוף העמוד.
1
איך אתם מגדירים את עצמכם?
עצבני, בכללי אני תמיד נמצע באמצע כל אירוע
אני חזק וחכם
אני חבר של ה"מנהיג" ובכללי אני מפורסם בגללו
אני בסדר.. אומרים לי שאני חיוור אבל זה בסדר
אני אוהב טבע ושונא דברים שלא מן הטבע
אני מצחיק ונחמד
אני מושלם! חח אבל לא כל כך נשי (אם את בת)
אני חמוד ונחמד ומושלם
אני אימו.. אין לי מה להגיד..
אני ניטרלי כזה.. כמו קיר
אני אח של מישהו פופולארי
אה...
2
אתה הולך למסיבות?
לא.. אין לי ממש חשק
אויש.. רק שזה לא יהיה עם הכיתה
אמ.. סבבה
כן, כן כן כן
מסיבת טבע(?!)
רק אם חבר שלי בא
בסדר..
ברור! בלעדי אין מסיבה
כן אבל אעמוד בצד
אה...
.. לא מש בא לי
אמ.. טוב
3
איזה צבע אתם הכי אוהבים?
אדום
צהוב
ורוד
שחור
ירוק
תכלת
חום
לבן
סגול
כתום
אפור
כחול
4
איך היה השאלון?
אמ.. כן, טוב..
בסדר..
אמ.. טוב
אחלה..
מושלם!
ממש טוב
נחמד
אחלה!
אחד הטובים
יפה
חח חמוד
OK
השאלונים באתר נבנים על ידי גולשי האתר, במידה וראיתם שאלון בעייתי אנא דווחו עליו ונסירו
דיווח על שאלון בעייתי